Sunday 26 January 2014

BoBoiBoy!

Assalammualaikum dan hai!

     Walaupun saya akan mencecah 15 tahun pada tahun ini namun saya tetap meminati kartun dan game. Adakah ini pelik? Adakah ini childish? Bagi saya, tak sebab kenapa nak kata childish kalo citer tu pun dibuat oleh orang dewasa? Okey, mungkin teori ni tak berapa bagus hehe.

     Boboiboy, hanya ada satu perkataan yg leh describe cite ni. COOL! dan juga TERBAIK! atau KREATIF! atau mungkin AWESOME! dan macam2 lagi.

     Sejak musim kedua (saya ni agak ketinggalan tu yg mula minat time musim 2) saya dah mula minat BoBoiBoy. jalan cite yg menarik memikat hatiku dan saya dpt firasat saya akan tulis ayat jiwang di sini hehe :P

     Saya tak tau nak ckp pasal apa, tapi bagi yg anggap BoBoiBoy karut/boring/childish, tolonglah cari jalan untuk kembali ke pangkal kebenaran eh, sebab cite ni kreatif dan awesome. Lagipun nak buat satu animasi tu pun dh susah bro, bersyukur sket jgn nak kutuk je.

     Oklah, saya tak tau nak ckp apa. Mungkin next time nak buat character's personality pasal boboiboy kot. So saya spam ngan gambar BoBoiBoy je la!

Sempat lagi gaduh haha

No. 1 beb

BoBoiBoy vs. Ejojo

Sape edit ni memang cool

Tak sabar... Lol bukan dh ada ke

BoBoiBoy Taufan comell

My two favourite

Okay, bye!

1 comment: