Friday 14 December 2012

Permulaan blog ini

  Assalammualaikum... Hai! Nama saya Afiqah. Ini adalah entri pertama memandangkan blog ini baru dilancarkan. Entri ini juga sebagai pengenalan diri saya. Buat semua pembaca blog saya, boleh memanggil saya Pika. Ini cerita mengenai saya. Nampak buruk bukan blog ini? Saya akan cuba mencantikkan ia suatu hari. Cita-cita saya adalah menjadi seorang novelis yang berjaya seperti Ain Maisarah. Saya tinggal di Malaysia dan ya, saya sedang bermain game Merlin. Hahaha! Hobi saya ialah membaca novel atau komik terbitan PTS. SDN. BHD. Novel dan komik mereka menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Selain menghiburkan, saya dapat meningkatkan Bahasa Melayu saya. Maaf ya kerana ada sesi iklan yang muncul secara tiba-tiba. Sudahlah, saya tidak mahu menulis panjang sangat :p. Selamat berkenalan!

  DENGAN INI, SAYA MERASMIKAN BLOG INI! :P

No comments:

Post a Comment