Saturday 8 February 2014

Merentas Desa 2014

Assalammualaikum dan hai!
     Hari ni ada Pertandingan Merentas Desa keempat di SMKTD! Seronok sungguh sebab dah semangat gila nak lari.

     So, larian tu lebih kurang 4km untuk pompuan and 6 km untuk laki. Best ah sebab dapat tambah stamina (bukan sebab nak turun berat badan haha). Time tu dah semangat gila sampai bila cikgu kata, "bersedia semua?" aku pun cam, "Oh, I was born ready! (quote anna from frozen)" haha semangat gila.

     Mula-mula lari takde ah penat sgt. Kali ni lari tak penat langsung. Agaknya sebab amalkan cara yang betul. Yang bestnya ofkos tegur kawan and lari xD agak happy gak sebab dapat kalahkan "mixed feeling" aku. Well, aku kan awesome. (Nak pergi ke tandas cikgu, nak muntah -quote classmates boboiboy)

     Tapi yang best tahun ni ofkos lah sebab dapat nombor! Maksudnya saya takdelah ketinggalan sangat! Walau dapat no. 44, tapi happynya mengalahkan org dpt no.1. Maklumlah selama ni merentas desa (2 kali) tak dapat nombor, just lari sampai penamat and cikgu suh masuk skolah balik. Best gilaaa hahhaha

     Walaupun yg tak bestnya... Kasturi tak menang! Gelaran Juara telah dirampas oleh Lekir! Oookayyy this is so not okay. Tahun lepas Lekir last, tahun ni kitorang lak (ps, kitorang cam tukar gelaran except that kasturi dapat no. 4 instead of no.5). Tak adilll.

    Tapi takpe, ada hikmahnya. Mungkin aku dapat nombor ni pretty much sebagai pengubat duka gara-gara Kasturi kalah. But for Jingga Kasturi, DO THE BEST!

Okay bye! Lol bukan gif aku ok

No comments:

Post a Comment